2016. június 9., csütörtök

yumenani?

(mostanság olyan jó címekkel jövök ><)
Mostanában kezd rám törni a lelkizős énem, szóval most egy kicsit "blabla"-zok itt *^* bocsi~
Ma pl, oklevelek gyártása közepén azon kezdtem agyalni, hogy milyen jó lenne újrakezdeni a sulit... bár nem tudom, mennyivel lenne másabb. Valszeg' ha újrakezdhetném 6 évesen, ugyanúgy nem lenne semmi, ami motivál, meg ilyenek... De annyira keserű érzés, hogy az iskolában töltött évek alatt összesen egy emléklapot (vagy az is oklevél volt?), és egy oklevelet sikerült begyűjtenem... Az egyiket 8-ban, egy rajzversenyen való részvétel miatt, a másikat pedig tavaly előtt az osztályos informatika versenyen '^' Olyan jó lenne, ha most úgy emlékeznék vissza hogy részt vettem versenyeken, meg ilyenek... lenne mire visszaemlékezni.
Amikor azt akartam, hogy egy JÓ példa legyek a barátaimnak... mégis hogyan? Semmi nincs, amit fel tudnék mutatni. Mitől is lennék jó példa? Semmitől.
Bánom én elég rendesen, hogy csak egy szürke valaki voltam az iskolában. Se nem rossz, se nem jó.
Lehet, hogy ez az érzés azért van bennem, mert nem tanultam tovább...?
*sigh* Mindenesetre remélem jól sikerült az érettségi. Én holnap után megyek Harukázni ^^ Remélem jó szórakozás lesz :)

Vajon ez a lelkizés azért kap el, mert mostanában még többet hallgatom azokat a régi dalokat, amiket úgy imádtam? Ami csudiszép volt szerelmesen, most meg olyan idegen :o Há' biztos~

Yume off~ ígyistúlsokatbeszélt >.>

2 megjegyzés: