2016. június 19., vasárnap

Fordítottam ^^

Az utóbbi egy hétben négy videót csináltam, magam is meglepődtem. A VideoPad-ot lassan kihajítom az ablakon, de nem baj.
Szóval Sleepy (és Yongguk) Bodylotion-ját már jó rég meg akartam csinálni, csak valamiért mégse... el is kezdtem, aztán abbahagytam. De most megcsináltam ^^ ITT
Aztán Zelo No title c. számát lefordítottam. Ennek a fordítását hagytam félbe anno, pedig már akkor nekiálltam, amikor kitette a drága >< ejj yume. Na szóval ez a vidi meg ITT van~
A harmadik Bestfriend-es kötelességem volt x3 Ez a Boyfriend új, rajongóknak írt száma, amit az 5. évfordulójukra csináltak. To my Bestfriend: ITT Ez olyan édes >w<
A negyedik pedig az új kedvencem. Yongguk nemrég feltöltött egy új dalt, a Drunkenness-t, aminek a szövege itt-ott az Easy dalszövegében is megtalálható, bizony. Nekem ez a dal nagyon-nagyon tetszik, szép zene, szép szöveg, és hát a hangja (●♡∀♡) *sóhaj* Khm, szóval...
Most csak ezeket a kis yume fordításokat akartam megmutatni ^^ Az esetleges bénaságokért szóri. Mint már sokszor mondtam, nem vagyok pörfekt (,,꒪꒫꒪,,)

Amúgy szomorú vagyok, mert a Got7-nek nehéz napjai vannak mostanában :c Egyik tag elájult, másiknak sérve van, és nem tud fellépni :c Ajj, szurkolok nekik. (。•́︿•̀。)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése