2016. október 16., vasárnap

Rilleksz

Mostanában nagyon rászoktam a lassabb, nyugisabb zenékre. Amikor csak lehet, ilyet hallgatok, vajon minek a hatása ez?
Épp a napokban visszakerestem egy dalt, amit Yongguk osztott meg twitteren, és annyit láttam egy videót az ajánlottak közt, miközben ezt hallgattam, hogy 3 nap után rávettem magam, hogy meghallgassam... Fura, szerintem nem szoktam olyanokat hallgatni, de megtetszett.
És hát azt is lefordítottam, meg ofc azt is, amit Yongguk megosztott, de azt egyelőre csak magamnak.
A másik dal meg, ami annyira kiáltott, hogy hallgassam meg, ITT van, yume-fordításban.
Remélem még jóóó sok mindent oszt meg velünk Mr. Bang, mert nagyon tetszenek ezek a dolgok ^^
Mindenki hallgasson sok nyugis zenét, hogy elűzzük a stresszt (*•̀ᴗ•́*)و

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése